Hej! Jag är en rookie som tänkt köpa en h/k 670 inom den närmsta framtiden. Nu är det så att jag hört att h/k tänker släppa en efterföljare till 670:an inom en snar framtid och jag undrar om det är så? Vad är i så fall skillnaden mellan 670:an mot den nya? Någon som vet? Tacksam för svar! /jOhan
Harman Kardon verkar satsa väldigt mycket på hembio så det är nog osäkert om det kommer någon efterföljare till den. Jag har i alla fall inte hört något om det. Det finns dock en massa andra bra tillverkare av förstärkare i samma prisklass, som t.ex. Nad, Marantz, Arcam och Micromega...
Vet inte var jag har läst det någonstans men jag har läst någonstans att det skall komma en efterföljare. När den kommer stod inte men skillnaden skulle tydligen vara att efterföljaren skulle har pre-out. /Peter
Det kommer ny modell i mars/april men någon mer info om denna finns inte. Troligtvis mest skillnad på designsidan eftersom den kommer att a silverfront.
Mvh Sture
Så nu vet ni och jag. Jag är inte mycket för silver så om jag köper en så väntar jag inte. Tack för all hjälp!