Här kommer bilder på mina tl lådor som jag tänkt lägga upp länge tyvärr har jag inga under construction bilder. Skall bättra mig med det jag lovar. Det hela började med 2st ss 8500 som jag inte vad jag skulle göra med, jag läste lite om dem och kom fram till att tl kunde passa. Så med en avstämning på ca 20 HZ står dom nu och spelar ljuv musik. Men det övre registret skall bytas ut nu består det av en 4" audax och ett diskanthorn från sinus. Kom gärna med förslag på andra element.
Ja det heter acousto pro 1570A. Acousto pro görs för övrigt i samband med JBL. Kanske är det så att det som inte håller måttet till JBL element blir billigare acousto pro element.
Lite OT men jag har lagt händerna på en del Acousto Pro och en del JBL och dom har inget gemensamt vad jag märkt... jo båda är högtalarelement (Reservation för att jag inte vet när det gäller dagens Acousto Pro)
Såg att du hade en hel drös med tomlådor på en annan bild. Lådfabrik eller äldre/framtida projekt?
Det är som så att jbl har mätt upp alla aucousto pro element så något har de ihop ialafall. Ja det är framtida projekt. Man ramlar ju över en del prylar som man bara måste köpa.