Bästa uppgraderingen var när mina nuvarande högtalare, Jamo Concert 11/D870, tog plats i vardagsrummet. En riktig höjdare!! Nummer 2 på listan är min DAC, Perpetual Technologies P-3A.
/Stefan
-- Creativity is thinking up new things, innovation is doing new things --
mitt bidrag är från hemmabygge bestående av två par bilbasar och ett framsystem till ett par Thiel 3.6or. Från vad som knappt kan betraktas som hifi till ren highend, i ett kliv. Det ni! ;)
Det var iof ganska stort kliv från lilla quad 50watts steget till ett par stora zapsolute monoblock också.
quad steget jag syftar på heter 303 om jag inte missminner mig.
En annan ganska grov uppgradering jag gjort var när jag uppgraderade från en marantz 67 till micromega duo cd 3.1 och California Audio Labs SIGMA dac med en madrigal reffernsdigitalkablel imellan. Ett STORT lyft!!! :)
nej fan, du ljuger jag. Mellan quadsteget ägde jag två förstärkare, audio innovations 300 och efter den edison 60PP.
Helt klart och utan konkurens!!Jag mins det som igår DYNACO mark 1111 monoblock på 60what för 4000spänn det var uppgradering det. Säljer dom aldrig vilken milstolpe tillsamans med Qwaud"s 60-talare. MVH/Leon