quote: Till detta skall man även fråga: "hur många och vilka av respektive typ har du testat och med vilken kringutrustning?".
Jo men det blir så krångligt då, det var därför jag la till "tror sig tycka" också.
Det är ju lite av en religion dvs tror man på den perfekta kolven (nåja en så finns väl inte men ni förstår nog vad jag menar) eller vill man utgå ifrån att den är mjuk och således inte har en perfekt kolvrölelse.
Det finns exempel på lyckade konstruktioner i båda "religonerna" vilket ni naturligtvis vet
Och fortfarande så var det mest en kul grej med poll
Provokation: Hufvudsaken är väl att man slipper köpa dyra h-element, då de billiga Seas med PP-membran ju ändå är det allra bästa( och varför då lyssna på något annat( o dyrare?? ;)).
inte för att jag har testat eller för att jag har mkt erfarenhet i frågan men jag ryser lite smått om jag ser en hård diskant =) hehe hatar kall och kylig diskant mer än något annat detta är dock en fördom men ändå
Ni får gärna fortsätta diskutera i en annan tråd. Jag jobbar med pollfunktionen och denna tråd riskerar radering i programmeringsarbetet och därför låser jag den.