Jag förökte också att få tag på någon info om den. Men det var väldigt svårt. Crative hade ingentin på sin sida. Men den verkar vara intressant. Den ser ju även ganska liten ut.
Jag tyckte att den såg ut som ett bra komplement till tjejens "nya" bärbara. Kommer nog att låna den för mätningar osv. Creatives lågbudget USB-kort ser också skapligt ut för pengarna.
”Mycket av världens elände är resultatet av i demokratisk ordning fattade beslut.”
Ser ut att vara ett ljudkort, fast externt via USB-porten.
Jag kör själv med Soundblaster Audigy Player (förmodligen något billigare kort än detta, kostar ca 800 på dustin.se) och det funkar bra. Klart bättre än de som brukar sitta integrerade på moderkortet. Inget jobbigt brus eller störningar genom högtalarna eller så. Sen har det ju en massa in- och utgångar som inte jag använder, men det kanske kan bli aktuellt nån gång...
Rekommenderas!
Mvh Niklas
Every once in a while you've gotta roll the potato...
quote:Jag förökte också att få tag på någon info om den. Men det var väldigt svårt. Crative hade ingentin på sin sida. Men den verkar vara intressant. Den ser ju även ganska liten ut.
Jo den ser väldigt behändig ut .
”Mycket av världens elände är resultatet av i demokratisk ordning fattade beslut.”