hej, jag var på XXXXXXXXXXX o köppte en dvd som enlig dem spelade vcd, när ja kom hem o testade funkade de inte... ja åkte dit och klagade o då sa dom att den inte klarade gröna cd-r... ja ringde konsumentvägledaren o hon sa att de inte hade sålt den lagligt och att jag kan kräva att få pengarna tillbaka... XXX tyckte att de skulle testa den först, så vi får väll se... men vad jag vill säga är att ni absolut inte ska handla där, för om det visar sig att det är något fel på de ni köppt eller om de helt enkelt har laggt fel vara i lådan (hade inte förvånat mig) har ni förmodligen ingen chans att få tillbaka era penar...
Förmodligen kan man inte häva ur sig anklagelser på detta sätt, vi låser denna tråd. /Sladd
Jag har en kund som missförstått mig i somras. jag sa att vi kunde hjälpa till att hämta hennes två ston eftersom hennes bil blivit stulen. Nu är vi oseriösa eftersom vi lovat hämta stona gratis och nu vill ha betalt för bensinen....
Nä, såhär kan man inte göra. Vänd dig till butiken med ditt klagomål, får du inte hjälp där så går du vidare i gängse kanaler. Lösa antaganden om saker som förmodligen är missförstånd och upphetsade kunder blir inget bra att vräka ut på nätet.
Vi städar och låser.
adm/sladd
,
Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt