Japp! Mycket god kundservice och något lägre fraktpriser än svenska butiker har. Dessutom är ju priserna på produkterna betydligt lägre än i svenska butiker.
Kan varmt rekommenderas. Själv har jag köpt Chord Odyssey 2 (högtalarkabel), som de terminerade med QED Airlocs (bananer) för en mycket rimlig kostnad, samt en Van den Hul D 102 MkIII med Eichmann-bullets. Jag är mycket nöjd med dessa kablar.
Kablar ser jag som kryddan i en anrättning. Det där sista lilla som får allt att falla på plats. Fel kablar kan faktiskt helt stjälpa ljudet. Därför måste man lägga ned lite tid på att låna hem kablar och testa vad som passar bäst. Den servicen som hifibutikerna ger är värd mycket. Köp aldrig en kabel utan att först testa den hemma. Och den måste sitta i ett flertal dygn, för ljudet ändrar sig en hel del under den tiden. För vad hjälper det om man kan handla en kabel några hundralappar billigare när det sedan visar sig att den inte passar i just ditt system? Då blir den kabeln istället för billig väldigt dyr, eftersom man måste sälja den till en tredjedel av priset på begagnatmarknaden och köpa en ny.