Jag använder Tempur under en del av mina apparater och är nöjd med funktionen. Tempur är ett lite gelartat material som används i madrasser rullstolsdynor. Fick provbitar på en affär som säljer deras produkter, gratis och bra. Så istället för dyra kuddar så blev det kolor över till det viktigaste skivor!
Det känns ju tryggt att högtalarna etc "sitter" bättre än en själv!
Off topic: En kompis till mig har sålt Tempurs produkter och berättade att madrasserna som returneras av kunder (som får pengarna tillbaka) skickas till fabriken där de helt enkelt mals ner till skräp... Så nu vet ni hur ni ska göra för att få Tempur att gå i konken!
"En kompis till mig har sålt Tempurs produkter och berättade att madrasserna som returneras av kunder (som får pengarna tillbaka) skickas till fabriken där de helt enkelt mals ner till skräp..."
Det tycker jag låter sunt, för vem vill ha en beg madrass? :-)
"Istället för SD..."
Vad hände med det gamla goda tweaken med cykelslang, eller mjuka spiralfjädrar?
Jo då, cyckelslangarna funkar bra. Framför allt om man har redigt stabila plattformar att lägga på dem. tex sten eller cement plattor.
Man kan köpa en alldeles utmärkt slang på Biltema(jo jag vet, hovleverantör till många...) som de har på barncycklar. Den passar alldeles utmärkt till det facila priset av 19 Svenska riksdaler.
Å andra sidan så börjar man ju undra om inte en sådan lösning egentligen är ganska dålig, med tanke på självsvängning osv.? Skumgummi (SD) kanske inte är så dum iaf?