Nu finns det "uppgraderingskit" till ascenten att köpa för ca 800$. I kitet ingår samma elektrostatpaneler som sitter på storebror Odyssey samt ett nyutvecklat baselement i aluminium. Jag har talat med generalagenten i Sverige och de kommer framöver ta hem dessa kit. Mer info kommer.
otroligt spännande när tillverkare erbjuder uppgraderingar faktiskt. men vad ska man göra med de äldre panelerna? baselementet kan man kanske sälja till nån DIY:intresserad ..
Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Det är ett fantastiskt erbjudande måste jag säga. Det är inte mycket pengar för att få samma paneler som Odyssey har och som är tillverkad likadant som Prodigyn's fast är något mindre. MERA VÄLLJUD!!!!!!!!!!
Odyssey:n och Prodigy:n låter väldigt lika men "Prodden" är allt lite bättre. Men som sagt, det handlar om små nyanser (panelerna). Jag har haft nöjet att lyssna på bägge hos Sontec i Stockholm.
NN,jag hoppar av det där med att skriva om hifi för det är alldeles för personligt, men i mitt rum och i mina öron så låter dom bättre än både Qrs Neptunus och Wilsons 6:or och även bättre än mina gamla ReQuest. Bilder däremot kan nog tänkas dyka upp.