är det någon som vet något om denna pryl? Hur mycket man skall ge beggad och så....... Har nu lyssnat på den i en veckas tid, och anser den vara väl värd de hundralappar jag gav för den. Passar väl till mina Grado 80:or Rekommenderas!!!!! dd
Jag har ägt en faktiskt och tycker den var riktigt trevlig och musikalisk. Runt tusen kr är lagom tycker jag. Den finns med två olika nätdelar också. För den bättre OBH-2 kanske man får betala 1200 kr för.
Ska bli en stor förbättring med obh2. Om du inte hittar en sådan finns det stabiliserade nätdelar från mascot som är helt ok. Jag använde min Creek med en sådan...
Med risk för att verka helt okunnig, var får man tag i en sådan mascot? mvh dd personen som sålde den till mig tyckte att skillnaden mellan lurutgången på hans H/K och Creeken var liten. Kan det bero på att han inte använt den så mycket? Har hört att det tar lång tid att spela in den.
...at the gates of hell I will swing my sword, converting the souls of the non-believers...
Här har du en länk till mascot nätdelen. http://www.elfa.se/elfa/produkter/se/2007251.htm Det är ingen jätteskillnad mot andra hörlursutgångar men skillnaden blir nog större med OBH-2 nätdelen. Sen beror det ju på vilka lurar man har också och vilken skillnad man märker. Men jag tycker det är en riktigt trevlig o musikalisk liten lurstärkare. Jag tror säkert den är inspelad men låt den gå ett tag så den värms upp lite innan du lyssnar.
quote:personen som sålde den till mig tyckte att skillnaden mellan lurutgången på hans H/K och Creeken var liten. Kan det bero på att han inte använt den så mycket?
Det kan ju vara så enkelt att hans H/K hade en väldigt bra förstärkare bakom "hörlursjacket". Eller så hade han halvbra hörsel.
philips 910! Och har nu jämfört så.....han måste ha gjort något galet. Hade en H/K och dess lurutgång var inget, jämfört med det här. Är således väldigt nöjd med den relativt lilla investering jag gjort. dd
...at the gates of hell I will swing my sword, converting the souls of the non-believers...