Ja mina barn, när jag började med hif på stenåldern så var jag inte så populär hos min fader vid denna tidpunkt.
Min pappa hade precis köpt en video (Början av 80-talet) och vi skulle se en semesterfilm. När han spolade tillbaka filmen så tyckte jag ert geni att det gick långsamt. Plötsligt ringde telefonen och jag snabb som en galning och sprutade in lite matolja. Konstigt nog så funkade inte videon särskilt bra efter åt. Ja han (pappa) blev lite arg på mig
Vid samma tidsperiod så skulle vi ha dansfest på min skola och jag erbjöd mig att ta med min fina Highend skapelse. Det var en avlång sak som hade skivspelare, bandspelare och radio. Högtalarna var på 15 watt. Mina klasskamrater frågade mig om den verkligen klarade av att spela i ett 100 kvm stort rum. Jag tittade lite på dom. Mina bästa vänner, denna High end apparat klarar rum upp mot 200 kvm(undrar vad jag fick det ifrån).
Högtalarna gick förvånat sönder (själva stereon var på 25 watt eller nåt). Ännu idag har jag men från denna dag.
Oja jag min brosa hade en hel del skivor. På en av dom(på vinyltiden så gammal är jag) så hade dom en så tråkig ettikett. Jag målade några roliga gubbar över hela skivan. Men den jäveln var så otacksamm så att han jagade mig istället.