Jag behöver en hörlursförstärkare till min Cambridge Audio A300, det behöver inte vara något lyxigt, gärna under 1000 kr. Någon som har nåt tips på vad jag ska köpa, och varifrån (gärna webbpostorder).
EEk It`s a Creek!! Kan ske en Creek skulle kunna vara intressant. Den testades i Hifi&Musik för något år sedan och fick mycket gott omdöme. Borde kunna gå att få tag på begagnad inom din prisgräns. MvhKristofer
Köpe en beggad Creek med stora trafon. Jag är mycket nöjd med min! Iofs beror det lite på vad du har för lurar (matchning igen!?). X-can är inte fel, om du hittar en för 1.000 lappen förstås?
Hade själv en X-Cans förut och är på jakt efter en nu igen. Kan bara säga att det är en riktigt trevlig lite stärkare. Frågan är om man hittar den för 1000-lappen; tror inte att det finns så många som släpper ett ex så billig. Creek är numera rätt svåra att få tag i här hemma. Så vitt jag vet har nyförsäljningen i princip "bommat igen" helt. Men vem vet, beg kanske? Har själv letat ett tag, och kammat noll..