Har också hört det med symaskiner. Han har tydligen inrett källaren där han nu förvarar sina 387 symaskiner och 48 vävstolar varav en i aluminium-kevlar.
Det hade ju vart intresant att se vad karln hade för skivor? Det verkade ju inte finnas några. Han kanske bara har nåra testskivor. Förresten tyckte inte jag att det lät nått vidare.
Nä nu sakta i backarna. Får man bara lyssna på en smal vägs musik när man har en riktig highendanläggning? Varför skall inte den som gillar dansbandsmusik ha en riktig bra anläggning??
en del brukar ju hävda att man inte kan få bra grejer under 10 000, andra kontrar då med kanske man måste ha 20 000-30 000 för att få bra grejer... jag säger under 20 mille så låter det mesta skräp... jämförelsevis alltså. go fabio!
men det frågan e väl hur långt man kan uppgradera för att höra nån skillnad? fabio säger "du kan höra när en penna tappas i inspelningsstudion" frågan är väl om man VILL höra minsta detalj... kan tänka mig en hel del inspelningra inte låter nåt vidare på hans system och ska man då bara lyssna på inspelningar som jämförelsevis hållet måttet så kanske det förklarar varför vi inte såg några skivor...
undrar ungefär vilken prisnivå man når det "perfekta ljudet" och efter det är det mer eller mindre omöjligt att uppleva nån skillnad... måste ju komma till nån slags status quo där man börjar ifrågasätta sig själv om det vart bättre eller sämre eller ungefär likadant efter uppgraderingar till slut.
Killen har nog rätt mycket pengar... varför inte äga en sådan här stereo då? Bara roligt att någon super rik person köper sanslöst brutala hifiprylar!!
Hifi-folk är egentligen ett underligt gäng. Bara för att få chansen att se lite high-end grejer så sitter vi och tittar på ett "hemma-hos" hos en smörig italiensk fotmodell som väl mest är känd för sina stora bröstmuskler.
Jämfört med oss ligger ju till och med Harley-folk i lä