Är lycklig ägare till ett par JBL 250Ti (de stora 4-vägs som smalnar av mot toppen...) och skulle bli alldeles oerhört glad över all hjälp jag kan få med bakgrundsmaterial till dessa högtalare.
Tester i tidningar: (Någon som har Stereophile Okt -85 eller tidningen Audio:s test -eller som kan hjälpa mig med kopia? Kan någon hjälpa mig med snygga kopior av tester i Elektronikvärlden 11/87 eftersom mina kopior gjordes ur en inbunden biblioteksvolym av tidningen där det som står allra längst in mot mitten av uppslaget blev suddigt.)
Övrig teknisk info + kataloginfo mm som inte finns på audioheritage eller harman:s site skulle jag också bli lycklig över att få tag i, endera som orginal eller kopia.
Skicka mig ett meddelande eller ett sms med på tel. 070-64 83 273 så kan jag ta kontakt.
Är även intresserad att komma i kontakt med ägare till andra intressanta JBL-konstruktioner, speciellt om du bor i Västmanland / Dalarna.
/Christer
När man väl insett att man faktiskt ÄR konstig, försvinner stressen med att försöka vara normal.