Den är väl ungefär så enkel som den kan bli. Hur slutresultatet blir avgörs ju till stor del vilka komponenter du väljer och framförallt kanske vilken strömförsörjning du kommer använda. Det är svårt att säga något utan att veta mer om detta.
jasså,... jaha... vet ente riktit va man kan använda för grajor... hade väll tänkt mig att använda allt de billigaste... kanske biltema... de hade lite sånna grajer innan... strömmen vet ja ente... kanske från nån gammal dator eller från en cdspelare om den e stor nog...
en sak jag tror att de har glömt att rita ut på den där är motstånd till jord från mute-pinnen. vad de ska ha för värden är lite olika beroende på vad du matar med för spänning.
Mycket mindre än 200 VA. I en CD sitter det en rätt klen strömförsörjning av den enkla anledningen att det enda den behöver göra är att snurra på en liten skiva och ge ström till tile vanlig elektronik. I en förstärkare behöver du rejälare grejer eftersom den ska klara av att röra högtalarens element vilket kräver högre spänning och mer ström.
200 VA är kanske till och med i underkant. Ju mer desto bättre är vad som normalt gäller i de här sammanhangen.
har dom skrivigt fel på R5? ska det inte vara 69,8K? jag viste iaf inte att 68.9K va en ett standardvärde... eller är det tänkt att man får meck ihop det av 2 resistanser? hmm näää