Tänkte bara säga att jag tycker Anna-Lotta Larssons senaste skiva Tidlöst är en extremt detaljrik skiva.
Den kan jag rekommendera!
Tänkte även rekommendera Eric Bibb - Just like love som också är en bra skiva (SACD)
Lyssnade på en gammal skiva med Aqua hos en kompis med de gammla spåren "Cartoon Hero", "Around the world" mfl... Såg av min förvåning att det var en HDCD skiva
Jag kan bara instämma med förgående talare..... Tycker själv mycket om låten "flickan och kråkan" på samma skiva. Är det en känd låt eller? Har för mig att Mikael Wiehe gjort samma låt också.... Vem kom egentligen med låten först?
"But you have to give your whole life to a cello. When I realized that, I went back to the guitar and just turned the volume up a bit louder." Ritchie Blackmore
Bara för att väga upp det hela så säger jag att det inte föll mig i smaken Att inleda skivan med en Michael Learns To Rock-cover imponerade inte på mig
Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Vilken av låtarna är en Michael Learns To Rock-cover?
"But you have to give your whole life to a cello. When I realized that, I went back to the guitar and just turned the volume up a bit louder." Ritchie Blackmore