Loqvist: Neotech KHS-3362 måste spöa supran med hästlängder. Men det borde den gör helt klart med det dubbla priset/m. Har du den själv? Har du testat bägge och jämnfört? Om du har vad är det som är så mycket bättre???? *Nyfiken*
Neotech känns inte aktuellt Lutar snarare åt en skapligt mjuk Rg59 med inte allt för höga förluster. Ja ja jag får se vad man kan hitta för kabel till vettigt pris, behöver ju 45m så den bör inte vara allt för dyr
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker
Orthanc: Jag har jämfört, ja! Hade först Supran hemma i lite mer än ett halvår, har provat Audioquest IYQ-1 också som sagt men den hade jag bara ett par dagar.
Neotech:en är väldigt prisvärd iallafall. Den ska egentligen kosta mer plus att hade det stått HarmonicTech på den så hade den kostat 340kr/m. Jag använder den hela tiden till projen pga den mjuka, bioliknande karaktären den har. Rekommmenderas starkt.
PE och PVC isolering med silverpläterade mittledare och skärm. Skärmen består av både folie och strumpa så som det ska vara i en bra kabel.
Efter att ha undersökt min ekonomi o konstaterat att den inte är vad den borde vara. Dessutom så är det där spektaklet som kallas jul snart. Därför fick det bli billigast möjliga kabel... Biltema 50m för 129:- samt deras rca med chucklåsning. totalkostnad 249:- för 15m färdig kabel.
Kanske inte världens bästa men det fick duga just nu.....
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker