Hej. Nån som vet om det är några större ljudskillnad mellan Primares Cd D20 och deras dvd-spelare. Det vore ju schysst att byta ut cdn och få en ljudmässigt likvärdig dvd...
Det är väldigt kort tid man lever med tanke på hur länge man kommer att vara död...
V-25:an kan jag bara säga att jag är väldigt nöjd med!! Har inte gjort nnågon jämförelse med nån cd dock... däremot har jag lyssnat på den dyrare cd´n och primares integrerade och jämfört mot en fog kombo... I mina öron fick Fog kombon se sig ganska rejält piskad vad gällde allt!!!
Hmm, ja det är väl v25:an som är intressant i så fall. Men jag vet inte riktigt eftersom jag till 96% kommer använda den enbart som cd-spelare i så fall - Men(!) de resterande 4% kommer ju att vara bra att ha =)
Det är väldigt kort tid man lever med tanke på hur länge man kommer att vara död...
Då jag är på väg över till hemmabio så har jag sålt min Cairn fog2 och köpt en Primare v 25:a i stället. Till dom grejerna jag har nu Primare A 20 mk2 och B&W 602 s3 så tycker jag faktiskt att v 25:an låter bättre än foggen. Nu hade jag iofs standard versionen av foggen men ändå. Jag blev glatt överaskad av primaren faktiskt. Att den har bra bild behöver jag väl inte säga.
Jag har lyssnat på och jämfört Primares D10 med deras V10 en hel del iaf, ingen större skillnad tycker jag, kanske lite bättre "3D" på den första.
mucke -> Det där är rätt knäppt egentligen, men Fog2 låter som en halvdan spelare för kanske 8k utan uppsamplingskortet, medan just den lilla brickan skickar ljudet en BRA bit upp och jämte ett antal referensspelare i dubbla prisklassen...