Surfade runt på prisjakt.nu och såg att någon där hade upptäckt att man kunde köpa Sennheiser HD-600 för 1500kr i tyskland. Direktlänk finner du här nedanför. Själv är ja bra sugen på att beställa ett par. Behövs det en hörlursförstärkare till dem för att de ska göra sig rättvisa ??
Behövs och behövs... hörlurarna låter bättre (eller i alla fall annorlunda) med en hörlursförstärkare, men även utan en är de trevliga att lyssna på... Ett bra pris i vilket fall som helst! God jul!
Min tyska har var bättre förr, men jag får det till att frakten kostar 29 Euro + bankkostnader. Förskottsbetalning. Klicka på Versandkosten och leta reda på Auslandsversand.
Såvitt jag förstod handlar det om 29 euros för försändelser som väger upp till 3kg. Så totala priset lär hamna på runt 1750 spänn eller vad det blir. Inte så tokigt fortfarande iofs
Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Jag har beställt från HirchIlle, och trots att dom var lite sega med mailen så fick jag mina saker (Heco Mythos serien) ganska snabbt. Den engelska förståelsen var inte enorm. Men dom hade en som kunde en del engelska om man ringer till dom.
Förbetalade genom överföring från min bank till deras.
Ett bra pris. Självklart får du större glädje av dina lurar med en separat lurstärkare, men inget hindrar att du använder dem utan en sådan, även om du då inte utnyttjar lurarnas kapacitet fullt ut.
Vet folk som till och med gjort sig av med sin X-Can och kört med förstärkarens egna hörlursförstärkare istället (i detta fall var det en Linn Kolektor som gjorde jobbet). Så helt skräpigt utan hörlursförstärkare är det tydligen inte, även om det naturligtvis inte lär bli sämre, såvida man har en välljudande sådan.
Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!