HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Highend -04 Stockholm, Nu med mässlayout!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Sony
Member

393 Posts

Posted - 2004/01/24 :  22:22:03  Show Profile  Visit Sony's Homepage Send Sony a Private Message
Ska inte svt och sr visa upp några prylar? Jag hade hoppats på att få se lite studiomonitorer och sånt som har med studio att göra, men de har inget sånt att visa upp med andra ord?

Korkad fråga om biljetterna, men man köper på plats och det kan inte ta slut och så eller? Antar att det bara är att gå dit men man vill ju vara säker när man bokat flyg för att komma ner till mässan...

www.linnforum.se
Go to Top of Page

Gignos
Member

229 Posts

Posted - 2004/01/24 :  23:14:48  Show Profile  Visit Gignos's Homepage Send Gignos a Private Message
Hej,

Vill bara ge lite info så där i förbigående...

SVT kommer att demonstrera och prata om framtidens sändningar när det gäller ljud = 5.1

SR demonstrerar digitalsändningar och pratar om detta...

KTH. Ja, någon trodde det kanske var speech gänget på KTH som kommer vilket härmed bekräftas.... vet dock inte vad dom har i bakfickan!

Mvh
Anders Walther

Gignos
Go to Top of Page

MartinH
Audiotrade

3778 Posts

Posted - 2004/01/25 :  20:03:13  Show Profile Send MartinH a Private Message
Sony: Du behöver inte oroa dig om det där med biljeter, det finns så det är bara att komma !!!
Go to Top of Page

Sony
Member

393 Posts

Posted - 2004/01/26 :  12:21:29  Show Profile  Visit Sony's Homepage Send Sony a Private Message
MartinH: Antog det, men lika bra att kolla...

www.linnforum.se
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21991 Posts

Posted - 2004/01/26 :  20:28:52  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Hej!

det planeras Hififorum-Fika i denna tråden. Ju fler vi blir desto trevligare!

Vänligen, Pac

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

HiEnd of Sweden
Numera Audioconcept

56 Posts

Posted - 2004/02/03 :  22:45:28  Show Profile Send HiEnd of Sweden a Private Message
Tänkte bara hälsa alla välkomna till HiEnd of Swedens rum på High End 2004.

Vi kommer att ta dit ett mindre urval av vårt sortiment så att vi hinner prata med alla trevliga mäss-besökare istället för att koppla.

Välkomna!

http://www.hiend.se/inbjudan.jpg

Mvh Patrik
www.hiend.se

Numera Audioconcept

Edited by - HiEnd of Sweden on 2004/02/04 09:27:17
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/02/04 :  09:12:20  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Ni som har varit på sånt här tidigare.

Finns det möjlighet att hänga av sig ytterplagg någonstans ?!
(Ing' kul att släpa på påsar, jacka, kamera & Stativ.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Viktor
Member

210 Posts

Posted - 2004/02/04 :  12:41:44  Show Profile Send Viktor a Private Message
Förra året fanns det garderob så det gör det nog i år också.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21991 Posts

Posted - 2004/02/05 :  18:01:25  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Oj, nu pirrar det ordentligt i mässnerven

Skall bli riktigt kul att träffa alla på Lördag och att kolla in vad som ställs ut!/P

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/02/05 :  18:34:38  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Extra minneskort är inlånat och ackarna laddade.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

MartinH
Audiotrade

3778 Posts

Posted - 2004/02/05 :  23:40:04  Show Profile Send MartinH a Private Message
Jag sitter här och försöker få fram tillräcklig bred musik så man ska kunna tillgodose alla musiksmaker, inte lätt kan jag säga !!! Men det blir nog en sen kväll imorgon, det är ju en del att ställa upp...
Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2004/02/06 :  07:50:35  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message
Det ska verkligen bli extra roligt i år då det är en del nyheter som jag själv är intresserad utav tex. Kommer säkert att stöta på några av er där under mässan och blir där nog där hela helgen och även imorgon fredag.


Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

orthanc
Member

627 Posts

Posted - 2004/02/07 :  11:52:31  Show Profile Send orthanc a Private Message
Ni kan väl knäppa så mycket kort som möjligt då en annan inte hade chansen att bege sig dit i år.=(

Undersöker för tillfälle.
Go to Top of Page

Sillion
Starting Member

27 Posts

Posted - 2004/02/07 :  16:15:48  Show Profile  Visit Sillion's Homepage Send Sillion a Private Message
Fick lyssna på både Rammstein, Cranberries och soundtracket till Pirates of the Caribbean på Infinitys nya Beta :)

Några bilder från mässan här:
http://www.flg.se/images/highend/

Reality is only matter, time and energy! All other things are make believe!
Go to Top of Page

orthanc
Member

627 Posts

Posted - 2004/02/07 :  18:23:27  Show Profile Send orthanc a Private Message
Attans att en annan inte kunde ta sig söder över i år...=(

Undersöker för tillfälle.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/02/07 :  22:07:52  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Det blev väl en 140 bilder eller nåt... Dessa kommer att läggas in på Söndag. När jag inte sitter på en Modemuppkoppling på 40kbit/s

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

kjellen
Member

161 Posts

Posted - 2004/02/08 :  17:04:10  Show Profile  Visit kjellen's Homepage Send kjellen a Private Message
Jag snappade åt mig så mkt broschyrer som det bara gick och ang plåtning så bidde det ca 150 bilder. Audio Nord's rum var roligast... Sällan har hårdrock låtit så bra!!
Till skillnad från "vanliga" hemelektronik-mässor så låg här medelåldern ovan 35. Tja, det är ju Ni som har råd och tid :-) Var det bara jag som kände mig fattig?
Kent på Hifi Art har jag inte sett på fyra år och ändå tog han kardan och sa rätt namn på direkten. Den stackarn hade inte ätit på hela dagen och ingen fanns det som kunde passa prylarna en stund. Jag ville förstås, men fick nog inte ;-)
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000