Vad sägs om ett par högtalare, formade som traditionella Thailändska trummor, handkarvade ur ett block solid marmor? Ganska spektakulärt om inte annat . . .
Jag börjar undra vad jag givit mig in på . . . hur ska jag någonsin kunna bestämma mig när det hela tiden dyker upp nya bisarra mojänger som inte liknar någonting annat? (Som Moth Audio Cicada . . . såååå läckra).
Som ni märker är det visuella och 'känslan' viktig för mig, men jag kommer nog aldrig få chansen att lyssna på ett par nOrh 9.0 . . .
Nä, snygga tycker jag, formmässigt iallafall. Det finns ett par svarta också som är tok snygga så jag får nog säga att jag gillar din smak 'Decadent' så du är inte ensam här på forumet, jag jagar ständigt och jämt coola prylar: )
Jag har lyssnat och tittat på dessa i verkligheten. Tydligen har dom slutat tillverka dom i sten pga problem med underleverantören. Detaljfinishen var väl inte direkt 100%-ig på någon av modellerna, men dom ser onekligen lite läcker ut. Ludet kan jag inte säga mycket om. Ett betongrum med marmorgolv som ekade värre än en kyrka var inte direkt det mest optimala demorumet. Dessutom var deras slutsteg och cd helt okända för mig. Men man tycker ju att elementen borde peka på potential iallfall. Däremot tycker jag helt klart att deras LeAmp II-slusteg verkar kunna vara ett riktigt kap för pengarna.