jag tror ändå det finns mer att hämta... någon mer?
"But you have to give your whole life to a cello. When I realized that, I went back to the guitar and just turned the volume up a bit louder." Ritchie Blackmore
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
Halbermensch jag har pratat med http://www.hirschille.de på min knackiga tyska.... de ville dock inte skicka till Sverige:(
förbannat bra pris annars...
"But you have to give your whole life to a cello. When I realized that, I went back to the guitar and just turned the volume up a bit louder." Ritchie Blackmore
quote:Auslandsversand: Ausschließlich per Vorkasse und innerhalb der EU möglich. Bestellungen müssen per e-mail erfolgen. Versandkosten 29,- bis 3 kg. Anfallende Bankgebühren werden vom Käufer getragen.
Nu är min tyska myyyycket knagglig men betyder inte det typ att de skickar inom EU för 29 euros om paketet väger upp till 3 kg? Ett par HD-600 kan väl inte väga så mycket väl?
Nåja, om de säger så så är det väl så det är. Då torde det vara billigast från askdirect.co.uk, såvitt jag förstått är deras priser inklusive frakt hem till dörren. £139 är ca 1900SEK, det är inte dumt alls.
Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
C. Distler Hirsch & Ille Ludwigshafen GmbH Tel: (0621) 67004-41 Fax: (0621) 67004-91 Mobil: (0172) 6379600
Jag köpte mina på ebay.de, nya från en firma som hette "hifinesse", 214 euro inkl.frakt några kronor under 2000. http://www.stores.ebay.de/hifinesseshop Nuvarande auktioner. Snabb frakt till Sverige.
Learning by burning.. You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-