Deras hemsida funkar kanon för mig, så det är nog något fel från ditt håll.
MVH Martin
Var och en kan arbeta hur mycket som helst, förutsatt att det inte är med det man borde göra för tillfället.Robert Benchley Ingenting är omöjligt, så länge man har obegränsat med tid.Personlig hypotes Min anläggning:http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=25462
Om man sitter bakom företagsbrandvägg verkar vad som helst kunna hända. Jag kan tex inte öppna detta forums hemsida då krashar Explorer och drar med sig en del annat öppet i fallet.
Jag har också brandvägg och jag har aldrig träffat på något skumt bara ett vissa ställen kräver Explorer. www.hifi4all.dk/forum/ trivs inte med Mozilla 1.4 XP på grund av några javascript misstänker jag.
LTS sida använder inga underliga portar (port 80) så en brandvägg ska inte ställa till några problem om inte administratören av någon anledning manuellt spärrat det subnät hemsidan ligger på. Det kan ex. hända om någon på samma subnät försökt hacka sig in i ert system, då kan admin säga åt branväggen "släpp inte igenom någon trafik till och från det subnätet".