Kan väl knappast räknas till diy, men det är så nära som jag kommer. Gillar min canton plusC och funderar nu på att köpa ett stereoslutsteg till den. Det ska gå att reglera delningsfrekvensen åtminstone mellan 40 och 100Hz. Notera alltså att jag inte ska bygga in detta steg i lådan. Musik är namnet sa Bull! /bjarne
Jag har moddat en PlusC åt en kompis kopplade bort passiva filtret och seriekopplade dom dubbla spolarna i högtalarelementet för att få 8 ohm. Han blev mkt nöjd. Han kör på detta steg: http://www.fyndborsen.se/produkt.php?main!filter!Prodnr=4731
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)