Då var det dags att rådfråga forumet igen. Surfade runt lite på nätet och fastnade för ett försteg från Myryad, men då jag inte hittar så mycket info om märket i sig passar jag på att fråga här.
Det som är mest intressant är om någon har lyssnat på Myryad MDP500 G6, om jag för för mig att införskaffa det så ska den bytas ut mot min Thule PR350b.
Så vad säger ni om märket Myryad rent allmänt?, är kvaliteten bra ?, har de hög brusnivå o.s.v ?
Jag äger en Mi120 förstärkare och har inget negativt att säga om den, Bra drag i musiken och med ett grymt mellanregister. Det ända kan väll vara då att man inte får någon lyx fjärr a`la Thor:-)
Har inte testat den mer än som hastigast så kan tyvärr inte ge nåt dierkt utlåtande om den. Den är dock lite speciell i sitt utseende och lite så där fulsnygg
Tror det står en inne hos ljudmakarn om du har vägarna förbi. Då kan du ju passa på och testa Meridians nya G68 också
Heat: den är faktiskt grymt snygg :) riktigt kap när dom sålde ut den för 8700kr!!! Det enda den saknar är lite tyngd i basen. Allt annat finns där... + lite magi