Naturligtsvis så har inte alla H/K ägare haft problem med sina AVR-receivers, men väldigt många har det varit.
Och så skall man skilja på deras receivers och gamla signature slutstegen. Precis som gromit skriver: Att man helt skulle välja bort slutsteg från H/K p g a att de har haft problem med sina AVR-receivers låter dock helt befängt.Håller med!
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
quote:quote: -------------------------------------------------------------------------------- Smaken är som baken - delad --------------------------------------------------------------------------------
Hårig och illaluktande, trodde jag att det var..
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
H/K's Signature series har inga problem när det gäller slutstegen. har själv ett 2.1 till hemmabion (center & 4 surround). 1.5:an är just samma sak fast med färre kanaler.. Låter rätt bra, men inte direkt till en nivå av Krell....
Det viktigaste är ju att lyssna hemma med dina högtalare, annars köper du ju saker som generellt låter bra, men i ditt rum och med dina högtalare låter kasst.
"Plötsligt slog mej tanken att mitt tak är någon annas golv"-Nils Ferlin