På High End mässan i stockholm i år visades en film med någon slags performance show. Den innehöll mycket trummor och folk utklädda i blå masker. Jag tror det var JM Labs som demonstrerades.
Är det någon som känner till vad denna grupp heter?
Den du tänker på ÄR "Blue Man group" och DVDn tror jag heter "The Cpmplex", tyvärr är den Europeiska releasen framflyttad. Skulle ha varit 5/5, men är flyttad en månad eller två.
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Fanns ju på cdon, blir till att slänga med den nästa gång man bestället då. Fast risken är väl att det lät "snäppet" bättre på mässan än hemma i sitt eget rum...
Har lyssnat en hel del på Blue Man Group sen mässan. The Complex som helhet är inte lika bra som föregångaren Audio tycker jag. Även om inledningslåten "Above" (den som de körde på mässan i JMLab-rummet) är fruktat fet Bägge är iaf värda ett köp!
Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Okej Ayn, kanske är det så att den också gör sig bäst när man ser artisterna på scenen som då var fallet. Audio hade ju några år på nacken så den borde man kunna hitta till lägre pris. Slår till på den istället i så fall. Tackar för den informationen.