Någon som lyssnat på denna? Verkar vara intressant i klassen 15 tkr. Men det finns ju mkt annat att välja på...men håll med om att Norrbaggarna fått till estetiken iaf!?
Håller med!Kolla bara fjärren som ingår! En av mina kandidater nu när ny CD ska shoppas!! Tyvärr så är den i svart/grå utförande endast som beställningvara och den glittrigt silvriga som standard. Ska ner till Ljudmakarna och få mej en genomkörare mot mitt andra alt. här i sommar.
Dont look back. Something might be gaining on you...
"Så; er du i markedet for en skikkelig bra CD-spiller fra 10 000 og oppover, så har du ikke råd til å la være å ta en kikk på Hegel CDP2A. En detaljgjengivelse langt utover det vanlige, kliss ærlig og transparent gjengivelse av innspillingen og en bass som er så stram, kontant med likevel kjellerdyp at det sparker i kroppen når de værste bassfrapperingene kommer. Hegel bør spise kirsebær med de store, til halv pris. For jeg tror ikke det finnes noen som kan utkonkurrere denne spilleren, selv om du dobler prisen... iallefall ikke for oss som bryr oss om pris/ytelse-forholdet..."
Tycker den är helt ok men hos mig så åkte den ut ifrån listan då jag tyckte den var lite för "rund" och inställsam, inte detaljernas mästare men iallafall dynamikens.