Gläds nu med vår vän och hans förstånd att inte falla för #märkes# hysterin,. Han blir väl belönad även WAF.orn blir mildrad NJUUUT: av det bästa.. Bästa Lech
min dock korta men ackså erfarenhet säger att det låter bäst varmt.. men jag vet ju inte om det stämmer med allt.. mina saker behöver tid, å Advantage med..
min dock korta men ackså erfarenhet säger att det låter bäst varmt.. men jag vet ju inte om det stämmer med allt.. mina saker behöver tid, å Advantage med..
500spänn/mån extra för Vincentblocken låter horribelt mycket (känns som en smärre överdrift).
Betalar själv 100sek/mån för hela min lägenhet (1:a). På dessa 100spänn driver jag försteg/slutsteg & kyl/frys dygnet runt dator/tv 10h/dygn lagar lite käk ugn/micro/plattor värmegolv i badrummet lampor
500spänn/mån extra för Vincentblocken låter horribelt mycket (känns som en smärre överdrift).
Betalar själv 100sek/mån för hela min lägenhet (1:a). På dessa 100spänn driver jag försteg/slutsteg & kyl/frys dygnet runt dator/tv 10h/dygn lagar lite käk ugn/micro/plattor värmegolv i badrummet lampor
samt div fler prylar
Jag brukar ha runt 1200kr varje gång elräkningen kommer. en 2:a på 60kvm.....
Stegen drar ca 280 Watt/st oavsett om du spelar eller ej. Med förförstärkare och Cd så blir det ca 0.5 KW/h totalt, multiplicera med det kilowatt pris till elbolaget. Förutsätter att ni kör på 220 V.