Author |
Topic  |
|
wallraff
Member

1077 Posts |
Posted - 2004/06/15 : 17:07:10
|
Hej hopp!
Imorgon förärar jag hufvudstaden med ett besök. Har några timmar över på eftermiddagen som jag tänkte slå ihjäl med att ränna runt till butiker
Och när man som nu sitter och funderar kommer man inte på någon...
Vilka favoriter finns centralt i staden och värda att besöka? Gärna adress eller vägbeskrivning också 
Tack för tips!
//På väg mot Finland |
"I'm easy to forget, I'm just the leadsinger!"
Almost Famous |
|
paradigm
Member

958 Posts |
Posted - 2004/06/15 : 18:00:14
|
Gör gärna ett besök på HiFi-klubben.
Vägbeskrivning hittar du på deras hemsida.
/Roland |
 |
|
Baltazar
Member

887 Posts |
Posted - 2004/06/15 : 18:03:24
|
Har inte tid att ge dig några vägbeskrivniger och gatunummer men eniro.se el. gula sidorna har adresser och karttjänster att tillgå. Är även tämligen säker på att det finns tidigare trådar som behandlar samma ämne.
De jag kommer på är iaf:
Best Sound, Odengatan
HiFi-Art, Linnégatan
High end of Sweden, Hanterkargatan
Ljudmakarna, Drottningatan
Paus, Sveavägen
Reference Audio, Götgatan
Sontec på, Odengatan
Mvh |
|
 |
|
tober
Component.se

1318 Posts |
|
ludo
Member

1196 Posts |
Posted - 2004/06/15 : 19:03:55
|
varit till Stockholm i ett annat ärende i eftermiddags. passat på att besöka Ljudmakarn på Drottningg.90 för att byta en Grado Gold som posten lyckats köra över med en stridsvagn. Kommit dit oanmäld o fått en ny utan att behöva visa nåra kvitton, inget krångel alls. Det kallar jag för god service. Definitivt värt att besöka |
 |
|
Ayn
Member

2799 Posts |
Posted - 2004/06/15 : 19:23:03
|
Ja, Ljudmakarn är en höjdaraffär. High Fidelity på Karlavägen är mycket kul också (om man gillar Linn ) |
Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!  |
 |
|
wallraff
Member

1077 Posts |
Posted - 2004/06/15 : 19:48:53
|
Stort tack grabbar!
Tänkte ta och besöka dem med mest udda märken, Hi End ligger således väldigt bra till  |
"I'm easy to forget, I'm just the leadsinger!"
Almost Famous |
 |
|
redestad
Member

264 Posts |
Posted - 2004/06/16 : 00:54:52
|
Sontec och Ljudmakarn är mina bästa tips då jag själv fått bäst mottagande på dessa välsorterade butiker med KUNNIG och intresserad personal. |
 |
|
|
Topic  |
|