Verkar bökigt att spela vinyl!! Baksida är organiserad efter samma princip som en av mina garderober med grejer "som jag skall ta tag i nån dag".... Även om man har det så, måste det ut på Internet?
'Son, Never try because trying is the first step to failure.' -Homer Simpson matson = JagÄrJoeLabero
quote: Verkar bökigt att spela vinyl!! Baksida är organiserad efter samma princip som en av mina garderober med grejer "som jag skall ta tag i nån dag".... Även om man har det så, måste det ut på Internet?
'Son, Never try because trying is the first step to failure.' -Homer Simpson matson = JagÄrJoeLabero
Tyvärr ser nog mer en en av mina garderober ut så där
//dole\\"Det mesta är musik det är bara vårt sätt att se det på som skiljer"
Det vore synnerligen intressant att mäta litegrann på en sådan sladdhärva! Man får väl hoppas att bara en signalkälla åt gången är påslagen. Tyvärr så ser sladdhärvan bakom min egen hembioanläggning ut ungefär på det där sättet. Tänk att ingen kommit på en vettig lösning på problemet. Man kunde ju kanske tänka sig att vänster sida av apparaterna vigdes åt nätbrunnar och att den högra blev lågnivå som standard - bara till att börja med... Fler förslag?