Är jag den enda på detta forum som blivit censurerad den senaste tiden? Detta skedde utan att jag fick något klagomål/notifiering/anmärkning?
Igårkväll postade jag ett inlägg i den här tråden http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=31282 där jag kortfattat skrev att att nyheten var väldigt kortfattad och otydlig. Samt att jag inte hittade någon information på den sida om nyheten som det länkades till.
Man blir ju minst sagt förbannad och besviken när man ser att det finns moderatorer som går in och raderar inlägg i en tråd och inte vilja stå för detta utan gör det helt anonymt.
Jag har blivit censurerad,dock alltid officiellt. Om de bara raderar ett inlägg anonymt så undrar jag isåfall vad vi har moderatorer till.Förtroendet faller ju pladask om vi inte vet vad som är borta,ingen tråd skulle bli "äkta"...Låter skumt.
Här kan man skriva något ordspråk som någon annan har hittat på. Coolt...
misstag av mig, jag skulle skickat Pm'et som ligger ½-skrivet till dig samtidigt som jag gjorde fixen i morses. Det var under nyheter som du förde en diskussion och när det var uppklarat fixade jag till tråden.
Skickar PM'et nu istället.
Vänligen, Per
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister