Sailing To Philadelphia er (etter mine ører) en brukbar innspilling, men heller ikke noe mer, rent lydmessig sett. Helt enig med Hinken75 i at Sailing To Philadelphia ikke er noen USEDVANLIG bra innspilling. Som sagt helt OK (kanskje også litt mer en helt OK), men føles likevel litt for lys og litt komprimert sammenlignet med VIRKELIG gode innspillinger.
PS: Mine kommentarer gjelder platen spilt både som vanlig CD og som HDCD (mitt eksemplar er HDCD-kodet).
Jag skrev fel innan menar givetvis lite ljus. eller snarare stickig. Dock så tycker jag att det är ljudbilden jag retar mig mest på. Rösten kommer inte ut riktigt. Min skiva är också hdcd kodad.
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile
senaste skivan tycker jag verkar ha bra ljud, kör den visserligen bara genom snik dvd:n för tillfället, väntar med spänning på när man får tag i den på vinyl