jag har digital kabel däremellan som jag har gjort av en mikrofonkabel från elfa och ett par halvslaskiga rca kontakter. detfunkar toppen... har jämfört med cd skivespelning från min rätta "source" och visst det hörs ju skillnad helt klart... men det låter inte så tokigt trots allt..... man spelar ju mest ändå bara helt sönderkomprimerad musik på datron ändå.
jag har digital kabel däremellan som jag har gjort av en mikrofonkabel från elfa och ett par halvslaskiga rca kontakter. detfunkar toppen... har jämfört med cd skivespelning från min rätta "source" och visst det hörs ju skillnad helt klart... men det låter inte så tokigt trots allt..... man spelar ju mest ändå bara helt sönderkomprimerad musik på datron ändå.
/n
haru för ljudkort rå?
snr
Beethoven wrote music though he was deaf. He was so deaf he wrote loud music.
Jag själv kör med Supras AV-2. Den bör man kunna få tillverkad med valfria kontakter i vilken bättre hifi-butik som helst. Jag har många meter mellan datorn och förstärkaren och vill därför ha en specialanpassad kabel. Annars kan du ju köpa den på lösmeter och löda själv. Den ligger på ca 40 spänn metern plus kontakter. Dena är lagom böjlig och så också. Om någon säger att det är ju en videokabel så är det sant men bara att strunta i. Den funkar alldeles utmärkt för ljud.