Hej Nån mer än jag som lyssnar en hel del på trance? Denna skivan är om inte annat lättlyssnad melodisk trance. Själv diggar jag 1,2 o 10:e spåret bäst. Låt nr 10 Adagio for strings är ju ett välkomponerat gammalt stycke av barber, säkert många som känner igen denna ligger även som bakgrundsmusik i filmen "Plutonen" dock i orginalversion då Nå är det nån mer som har nått att säga om skivan??
Tiësto är duktigt som bara den! Men jag har ett annat tips för er som gillar Trance live Titta in på klubben New Bambu i Neustadt Holstein om ni råkar åka till Tyskland http://www.new-bambu.de Titta sedan in vilka Resident och Homie Dj:s som spelar .. inte dåligt kan jag säga. (ladda ner nån video och titta lite) Ang att köpa så är det väl i stort sett Tyskland och Holland som gäller.
Tja Internet går bra sålänge affären finns i Sverige helst Om det finns butiker skulle det också vara roligt att veta, bor i Uppsala så Stockholm är rätt nära.
Music Streamer+ > Musical Fidelity A1 > Ino Audio pIP
Uppsala Göteborg kanske vore nåt för dig? Tar ca 5 timmar med SJs andra klass. Från stationen tar du dig till Järntorget och sedan in på Andra långgatan. Följ denna mot Masthuggstorget och du kommer att finna en butik som heter Blenda på vänster sida. Där hittar du diverse technoplattor, house, hiphop och reggae. Behöver du en guide så bor jag förhålladevis nära. Vill du inte besöka Göteborg så kan du ju nöja dig med att besöka deras hemsida www.blenda.com Lycka till.
bliss
PS. sen finns det ganska många mixar som ligger ute gratis på nätet. Även onlinebutiker som tex ljudministeriet i England www.ministryofsound.com