Jag har nu ändrat min signatur för jag har insett att min febrila jakt efter ett system jag är nöjd med är närmast hetsig Har byggt ett par effekttåliga högtalare som Hifikit kallar HiFi, men trots att dom låter hyggligt som inspelade så lider jag mig igenom dagarna Så nu är jag ute efter något med monitorkaraktär och juste spridning. Innan Arken -04 så snappade jag upp att Esoterisk hifi i Uppsala hade ett par Usher Compass 777 begagnade, jag vart nyfiken när jag såg att den hade D'Appolito konfiguration och vinklad baffel och den såg avancerad ut men jag hittade NADA på nätet om den.
Nu undrar jag efter Arken om ni har några lystningsintryck att delge mig, skulle vara så tacksam
Mycket var Bättre förr-Tur att Vi inte har det som Förut. Se inte tillbaka så slipper du lära dig av Misstagen:O
Tveka nu inte att skriva era intryck för om tre timmar reser jag för attt läxa upp Kanadickerna, he he! Skulle vara roligt att ha något att fundera på då man sitter tio timmar i planet...
Mycket var Bättre förr-Tur att Vi inte har det som Förut. Se inte tillbaka så slipper du lära dig av Misstagen:O
Hej Jonas Jag har inte hört den? Men jag pratade med Normannen om den modellen på Hifimässan! Han sa att den är duktig på att plocka fram ljudbilden? Var musikerna står placerade. Sen frågade jag om förstärkare till då fick jag till svar att han tyckte en rörförstärkare vid namn Hurricane skulle låta fint Bra pris samt klarar att driva dem. Mvh anders.s
Förra vintern var det en demo av dessa högtalare på Hifi Stälet i Göteborg. Rätt många av forumets medlemmar var där och så även jag. Nu minns jag inte i detalj hur dessa högtalare lät, men jag vill minnas att jag tyckte de spelade riktigt bra. Vi får hoppas att någon annan här på forumet minns mer i detalj hur de spelade.