Jag råkade ha sönder diskanten på en av mina stativare (alpha20) Skulle vända på stolen jag satt på.. tror fan inte den jäveln råkar träffa diskanten precis..
Mailade och fråga vad en ny skulle kosta.. 800 skulle det gå på :(
Det grymma är att det bara är lite grann som är intryckt och ändå så hörs det.. Och det värsta av allt är att den är av aluminium och det har blivit ett litet veck så hittils har jag inte lyckats pillat ut den.. Nå tips?
diskanten är skadad för livet, även om du får ut bulan så är den trasig, defekt.. kaput!
fast låter kan det juh göra iaf.
quote:Originally posted by Majesty
Jag råkade ha sönder diskanten på en av mina stativare (alpha20) Skulle vända på stolen jag satt på.. tror fan inte den jäveln råkar träffa diskanten precis..
Mailade och fråga vad en ny skulle kosta.. 800 skulle det gå på :(
Det grymma är att det bara är lite grann som är intryckt och ändå så hörs det.. Och det värsta av allt är att den är av aluminium och det har blivit ett litet veck så hittils har jag inte lyckats pillat ut den.. Nå tips?
EDIT: Stavfel
Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Nu vet jag inte hur diskanten ser ut, men är det en domediskant så är det ju bara att skruva bort magneten och trycka ut domen inifrån. Bästa hälsningar Dr. F.