Author |
Topic  |
John
Member

583 Posts |
Posted - 2004/10/01 : 13:07:28
|
Boergars: Har samma erfarenhet! Också egen fjärr och telefon (säkrast så, det är så jobbigt när bekanta ringer för att de blivit uppringda tiiidigt en lördag... )
Kan väl också säga att jag blivit begåvad med ett typiskt sladd-barn. Dra ur sladdar från väggutaget är ju skitskoj, och helfestligt busigt! Att stoppa in handen (bara än så länge!) i videon verkar ju också småtrevligt. Min sambo hävdar att barn SKA få pilla och grejja med alla saker i hemmet, även stereon. Ja... jo, håller ju med, men.... hm... oj, oj, oj.  
Är man dum som vill ha stativhögtalare?
/en john med mkt stabila golvare |
Hörlursfrilla! |
 |
|
Creative Audio
Member

2547 Posts |
Posted - 2004/10/01 : 13:28:04
|
Har upplevt samma saker (som farfar) Sebastia 2½ äällllssskar att pilla på alla apparater som lyser. Detta gick bra enda tills han kom åt (snurrade) på volymknappen.... ^ idag pillar han inte på "farfar´s" apparater !!   |
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
http://www.creative-audio.se |
Edited by - Creative Audio on 2004/10/01 13:28:49 |
 |
|
HJ
Member

799 Posts |
Posted - 2004/10/01 : 21:16:15
|
från Boergars
quote: Mamma pratar i telefon och pappa zappar...
I rest my case 
Ha det /HJ |
"So here I am once more..."
|
 |
|
Sakeo
Member

60 Posts |
Posted - 2004/10/01 : 21:21:52
|
Jag har 2 barn en 18 månaders tjej och en 2 månaders kille,, Jag köpte ett nytt försteg primare pre30 och en kina cd-spelare esound cd5, så här säljs det bara för att få råd med bättre prylar :-) |
/johan |
Edited by - Sakeo on 2004/10/01 21:22:24 |
 |
|
Topic  |
|