Finns det någon i Halmstad som äger antingen Primare elektronik eller Audiovector högtalare som man skulle kunna få lyssna på. Är i köptankar på Primare SP31.7/A30.2 och Audiovector M3 Super.
Alla dessa produkter finns för provlyssning hos Hifi Skåne i Malmö. Inte så värst långt söderut, och så kan du ju passa på att köpa en MFF-halsduk när du är här...
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Utan att lova för mycket vet jag att HifiSkåne nästan alltid ger rabatt om man köper kontant. Jag får alltid 5 % på alla inköp där. Skulle du slå till på hela den kombon kan du räkna med mer. Förresten, Primare och Audiovector är en grym kombination. Letar du efter ett billigare alternativ, men absolut inte ljudmässigt sämre, skall du testa med Thuleelektronik. Den kombinationen är också härlig och jag använder den själv.
Har du vägarna förbi Malmö är du välkommen för en provlyssning på Thuleförstärkare och Audiovector M3 Super. PM:a isåfall.