Tyvärr så har jag inte lyssnat på den kombon men den är ju gjord för att funka ihop så det skulle förvåna mig om det inte fungerade klockrent tillsammans. Finns ju även surround högtalare i samma serie.
Jag hörde kombinationen på Ultimate i Vimmerby vid ett tillfälle, kompisen skulle testa VR-2 som han nu är nöjd ägare till. Körde därför bara med suben ett par låtar inledningsvis men blev mycket imponerad över dess kapacitet att addera djup och kraft men samtidigt integrera helt perfekt med högtalarna för en större och bättre/roligare musikupplevelse. Blev klart tristare att lyssna utan suben kan direkt sägas, så det förefaller som en mycket rekommenderad "dejt" till dina burkar.
De är ju som sagt utvecklade för att fungera väl tillsammans och min upplevelse är också att de bildar en mycket stark synergi (varför inte köra en per kanal !? :-). Du borde i vilket fall inte bli besviken, och blir du det så får du väl byta upp till VR-4 gIII HSE...
Lite inlyssning/inställning är det nog, men det bör inte vara något problem. Mycket info borde följa med produkterna och försäljaren bör kunna hjälpa till.