Jag ber alla göra sina topp 5-listor över de bästa skivorna man kan beställa från Wolfgang och Stockfish! Jag räknar med att artister som Chris Jones, Allan Taylor och Sara K finns med...eller?
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Paul Stephensons båda skivor /Light Green Ball/These Days tätt följda av David Munyons sista två där jag tycker bäst om /More Songs for Planet Eart/ skivorn är "annorlunda" än resten av sotrimentet. Gillar man akustisk gitarr kan man lyssna på någon av DAvid Qualey´s skivor !! // Wolfgang
Och ni som har en bra vinylsvarv skall naturligtvis testa SaraK. och David Roth !! LP i 180 gram.
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++