Jag har ganska nyligen kommit över ovanstående signalkabel. Jag har den inkopplad mellan amplifixen och cdfixen. Högtalarkabeln är en Kimber 8TC och högtalarna är som många säkert redan vet Totems Dreamcatcher.
Nu är det så att jag tycker att det låter mycket bra. Det innebär också att jag är nöjd, över förväntan faktiskt. Ljudet i anläggningen har tagit ett kliv upp i välljudsligan. Det tidigare kablaget var klart begränsande. Både det från QED och lakritssnöret och EKK´n. Lakrits + EKK var sämst, EKK + silverspiral eller cn näst sämst och Kimber + cn klart bäst (har dock ej gjort någon jämförelse med kimber + silverspiral mot kimber + cn).
Vad jag vill fråga er nu är vilka erfarenheter ni har av cn copper? Hur bra är den? Vad upplever ni som bra respektive dåligt med den? Har ni gjort direkta jämförelser med andra signalkablar osv.
Dela gärna med er av era erfarenheter. Det vore kul. Man kan ju inte bara lita på sina egna öron!
OBS jag har sökt med sökfunktionen men hittar knappt något och söker alltså lite mer intryck!