Jag gick och köpte ett par monster HT800 filter/lister (för ström) och var sådär salongsmässigt skeptisk till ljudförbättring tack vare dessa filter. Det var av annan anledning jag ville köpa dem.
Nu är allt annorlunda och jag är fascinerad av det hela!(visserligen så blev det ju lite kabelordnande också bakom förstärkeriet)
HUR kan det låta så mycket lugnare och svängigare med monsters ormolja? (i listförklädnad)
- Hur beskriva då?
Jo: Tänk dig en riktigt skitig och dammig TV-skärm och så går du dit med trasan, (som blir grå) sätter på TV'n och tänker OJ, var det så fin bild!
Hur mycket pengar är detta värt? Ingen aning men på köpet kan jag nu vara lite lugnare när det åskar.
Rekommenderas! Joakim
PS Verkar bra för både TV och Radio kabelsignalen också på något sätt.
Grattis. Oavsett ormolja eller inte så är det din egen upplevelse som skall räknas och ingen annans. Ren ström gör skillnad enligt mina öron å så va det med det.
Ja den borde ge liknanade resultat, sen om det ger lika mycket resultat är nog svårt att säga utan en jämförelse då det är olika tekniker när det gäller filterlösningar i dom....