quote:Originally posted by johan_björklund Pris i usa skulle vara 125 000 kr så vem vet vad dom hamnar på. Fast får jag lyssna så e jag glad , det räcker
$12.500 i USA kommer säkerligen rendera ett pris på uppåt 140.000 SEK här i Sverige ... tyvärr . Nu är det inte ens säker att högtalaren kommer säljas i Sverige men om den gör det så kommer i.a.f jag att få det svårt att motstå ett köp ... De bästa vore nog om JBL inte väljer att sälja K2-S9800 i Sverige ... för jag har inte RÅD .... för tillfället
JBL har inte förekommit i någon större utsträckning i sverige eller är det bara jag som helt missat dem?
Element har jag sett, men inte särskilt mycket högtalare.
Va......... ? Hur har du kunnat missa ?? Fast det e ju klart JBL är inte vad det var förr 10-30 år sen. Då handlade mycket om stort o dyrt. Många modeller hade ursprung från studio modeller som ändrades om för att passa bättre i ett vardagsrum. Sen att det kostade med gjorde att det inte togs in så många modeller i sverige. Vilket är synd. Här är en länk till lite blandade JBL modeller för hemmet.