Har en Spider i AV-utförande, smidig på så sett att du kan bestämma själv vilket mellanrum du vill ha på hyllorna och utbyggnadsmöjligheterna är ju generösa. Det är verkligen tysk precision över den.
En nackdel kan väll va att den va lite meckig att skruva ihop, men har man övat sig på några ikea-prylar så är ju det inte heller nått problem
Har en Kina-spider och jag tycker att den funkar bra. Har monterat den igår faktiskt så jag har ju inte spelat så mkt "på" den men det jag har hör så tycker jag att den funkar bra.
En enkel fråga bara: De små "plupparna" man ställer prylarna på, är de mjuka eller hårt på orginalet?
Primare V25 -> Xindak AC-03 -> Arcam AVR200 -> Nordost Super Flatline MkII -> Audiovector Mi1 Super
Vad Jag sett så är finishen sämmre på Kinakopian. Urfrässningarna till skruvhålen i Alu-profilerna är inte så snyggt gjorda. Men mad fast hand och en dremel har man fixat det själv.
Tycker inte att passformen på bitarna var något som helst problem. Däremot så var kavlitén på de infrästa muttrarna var däemot inte lika roliga att jobba med men det gäller inte alla.
Primare V25 -> Xindak AC-03 -> Arcam AVR200 -> Nordost Super Flatline MkII -> Audiovector Mi1 Super
Det kan jag hålla med om. Tycker att det var ett stort lyft i min anläggning. Dessutom ser det ju riktigt bra ut. Ser nästan ut som om komponenterna svävar ovanför racket då man inte ser fötterna.