Jag hade valt någon av Pioneer-spelarna. Vilken av dem beror på vilken du kan hitta billigast. Eller lägg till ett par hundra o köp 470 istället så får du en spelare som klarar DivX och har 108MHz video-DAC:ar (jmft med 54Mhz). De sägs alla ha samma ljuddel.
Every once in a while you've gotta roll the potato...
Faktiskt funkar inte på min webläsareFår åka till jobbet och kolla..
Det lutar nog åt en 370.Jag tror inte jag behöver divx och bilddelen funkar nog till min 15 år gamla nokia.Tror inte jag kommer att köpa nån projektor.
Har redan hunnit avverka Resident evil och delar av Iron maiden rock in rio +ett antal cdlåtar.
Den spelar lugnare,mer detaljrikt och med större auktoritet än min gamla cdväxlare (Pioneer pd-f25, en sån där men 25 stående skivor). Växlaren låter orolig, rörig och omusikalisk jämfört med dvd:n.
Dvd:n är också en dröm att hantera,allt fungerar klockrent
Är det signalen till fronthögtalarna som kommer ur dom analoga stereoutgångarna när man kollar på DD eller är det nån mix av alla kanalerna?
På Rock in rio dvd:n pumpar nivån på ett märkligt sätt,märkte ingenting på Resident evil.Den är ju iofs inte lika kontinuerlig i ljudet.Måste nog uppgradera till 5 kanal snart...
Alltså är 370:n inget vidare på att mixa konserter till 2kanal,måste prova nån annan skiva också. På datorn finns inte dom där ljudnivåförändringarna.
Men som sagt,på filmer märker man ingenting
Fick Sagan om dom två tornen i present idag.Har sett den på bio innan men ljudet fick lite mer kropp med hemsystemet.Det fanns inga störmoment alls i ljudet.