Noen som vet om bilder av den nye JMLAB Utopia serien?? De med berylliumdiskanten samt den nye suben med 1 x 15 tommer og helt ny forsterker?? P.g.a problemer skal jeg bytte inn min Subutopia 2 med denne UTEN mellomlegg :-)
Jeg ble lovt den nye suben i januar, skal sikkert vise den nye Utopia-linjen på CES i Las Vegas først. Men jeg spør bare etter bilder. F.eks hadde norske Lyd & Bilde en liten nyhetsrepotasje om den nye Grande Utopia beryllium, bladet kom på forrige fredag. Jeg lurer på om det eksisterer bilder av de andre høyttalerne i den nye serien samt den nye suben :-)
Låter spännande. Jag får nog kolla in den suben när den kommer..=) Har Norska Lyd o Bilde någon hemsida?
quote:Originally posted by Viking
Jeg ble lovt den nye suben i januar, skal sikkert vise den nye Utopia-linjen på CES i Las Vegas først. Men jeg spør bare etter bilder. F.eks hadde norske Lyd & Bilde en liten nyhetsrepotasje om den nye Grande Utopia beryllium, bladet kom på forrige fredag. Jeg lurer på om det eksisterer bilder av de andre høyttalerne i den nye serien samt den nye suben :-)