kör med noname resistorer, kondingar etc. Bättre att satsa på att förstå det du använder än att använda exotiska märken. Polyester är EN form av plastkonding. Finns fler.
Jag skulle lägga en slant på polypropylenkondensatorer från elfa. Ska du ändå använda OPA2134 som antagligen står för 80% av priset på filtret så kan du med gott samvete köpa polyporpylenkondesatorer för några kronor extra. Som motstånd bör du använda elfas 1%:iga metallfilmsmotstånd för att vara säker på att filterparametrarna inte ändras påtagligt med toleranserna.
Har förresten lött ihop mitt kort nu, här kommer en bild på det,
Det verkar fungera som det ska och skall väl provas på högtalarna inom en snar framtid.
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor