Jag hade tänkt att bygga en gainclone från chipamp.com. Det jag för närvarande har av material är. Kylfläns Kylpasta (medföljde en datorfläkt) Chassi Traffo 2*24V 300VA Briangts kretskort med tillhörande komponenter. Vad jag behöver mer är väl Internkablage elfas EKUX Apparatintag http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok=144576.htm ( 43-209-41) Säkring 3A trög RCAingång samt terminaler, införskaffas på biltema Samt pot (här skulle jag gärna vilja ha lite råd om vilket pot jag ska välja). Samt mutter och skruv för att montera operationsförstärkarna på kylflänsen. Är det något som fattas eller är det allt? Tacksam för hjälpen.
Lämligast anser jag att 2x50K är, dvs Elfa nummer 64-256-49. Har du kretsar som är isolerade i sig? (Har för mig att BrianGT's är isolerade) Om inte så vill du nog använda "isoleringskit" mot kylflänsen.
Först och främst tack för hjälpen så här långt. Silvervarg såvittjag vet så är chippen i briangts kit isolerade. Vad gäller potten verkar det finnas lika många åsikter som det finnas pottar/byggare.