Jag har sådana kablar mellan för och slutsteg. Hade billiga Biltemakablar innan och jag tycker iaf att ljudet fick sig en liten skuss av BiFrost. Det lät renare samt lite tajtare och kraftfullare. Givetvis, som alltid med kablagefrågor, så uppfattar folk skillnaden olika.
Just nu: Musik: Bladerunner OST Film: "Jimmy P" [BLURAY]
Har en Bifrost och tycker att den är jämngod med min TaraLabs Prism 55i, i min anläggning bör tilläggas. Kostade en tredjedel av Taran, funkade så bra att jag köpte två par Black Silver av Marcus. Kanske lite av ett huggskott, men dom funkar över förväntan. Man bör däremot tänka på att silverkabel kanske inte funkar så bra i alla anläggningar, kan bli för kyligt och analytiskt ljud för vissa, men smaken är ju delad.
Läs så ser du Daffyd, att det numera finns en silverkabel som inte blir ljus! Även om du kör full line av dom. Ifrån när till högtalare... Ville bara ge tips om att man inte längre kan generalisera så mera.. För det finns i alla fall en tillverkare som kan göra sådana och inte bli ljus i alla fall.. Ett tips kanske att läsa nogrannare här på forumet.. Där ser du/ni fler än jag påstå samma sak. Tror inte det är så svårt att hitta vad det är direkt .. Hälsningar Tobbe